Long time no see...

Hej!
Återigen har jag inte bloggat på en smärre evighet... 
Det är en blandning av idétorka, personliga reflektioner, massa jobbande och litet ommöblering i livet/lägenheten...
Men det känns ganska okej, livet har sina svängar och det är bara att följa med och se vart man hamnar i slutändan ;-)

Det börjar närma sig påsk, gött! Den veckan är jag ledig 6 dagar av 7 =) Så det blir Elmia på fredagen!
Men innan nästa vecka börjar har jag en mastodonthelg framför mig, men det ordnar jag! Man får tänka på vad som komma skall! Jag sitter och ögonshoppar på nätet =) Vuitton, Chanel, Dior, YSL etc. Önskar att man hade ett jetset liv och obegränsat med pengar ;-) I verkligheten är det mer: Levis, Adidas och Friis Company typ, haha ;D Jaja, drömmar gör ju att man orkar knata på så!

*BuUrp*
Har precis ätit knyten fyllda med spenat och fetaost. Var riktigt goda faktiskt, var ändå liitet skeptisk... Ett tag lurade jag på att färga håret, men det gör jag nog imon. Är mest sugen på en tidigt sorti!
Ja, det får bli så tror jag!

Pûss!


Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0