Dior, D&G, Gucci, Playboy?



Jag letar solglasögon till sommaren.
Har lovat mig själv ett par riktiga märkessolglasögon redan förra sommaren, men jag kunde inte välja och sket i det. Men nu har jag iaf minskat ner valet ngt. Denna säsongen var inte alls lika snygga solisar som förra året =S
Vi får se vilka det blir, står mellan 5 stycken...
Skulle snaart behöva byta mina vanliga glasögon med, men jag älskar mina Coco Chanel alldeles för mycket och har inte på långa vägar hittat någon värdig ersättare...

Nu ska jag ta hand om tvätten, inte alls lika glammigt ;D

Pûss

Kommentarer
Postat av: Leia

Jaha ja, då förstår jag om du inte haft tid att vara här speciellt mycket.



Till tacosen brukar vi ha gurka, tomat, lök, paprika, tacosås förstås & creme fraiche, & för att inte glömma köttfärs Hahah.



Du/ni då? =)

2009-03-16 @ 20:49:41
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: hilea

Skulle verkligen med hitta nya glasisar... men men... en annan dag... haha

2009-03-16 @ 23:03:55
URL: http://hileasoltun.blogg.se/

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0