Hello summer?

Home again! Denna helgen är arbetshelg, men det är ju gott: För varje arbetsdag = närmre semestern ^^
Vilket surt väder det varit idag, jag saknar sommaren >_< Fryyser ju nästan jämt numera, huuah!
Hoppas inte att det regnar imon bara, kunde inte låna bilen imon...
Annars har jag inte så mkt funderingar eller tankar om ngt just nu. Ska snart sova, det vet jag iaf :P

Sitter och drömmer om tv-spel, kameror, kläder, mejk och väskor.
Onormalt?
Nej! ^^

Neeh, nu beger jag mig. Ville bara skriva att jag lever ;D
*Nattis


Kommentarer
Postat av: Leia

Tränade bara lite grann tyvärr. Hehe. Inte så länge som jag brukade. Blev ju inte ens trött. Borde skämmas. :P



Ja, det stämmer. Tycker det spelet är svinkul att spela. Bara lite krångligt med vissa banor, men det ska det ju vara. Lite utmaningar måste det ju vara.

Precis, gillar verkligen spyro the dragon. Det är riktigt fint gjort tycker jag,. speciellt 1an. Sedan är 3an min favo. Har ju bara 1,2 3. Har sett att det kommit ut någon ny nu, men det såg ju helt datagjort & tråkigt ut. Annars är det ett av favospelen. =) Hehe.



Stämmer bra, det där roll away spelas ibland och är riktigt bra för hjärnan tror jag. Mycket tänkande på hur man ska rulla runt och hitta nycklar på tid för att sedan ta sig till exit eller vad det heter.

Måste skryta med att även det är varvat. Heheheh.



Ha en fin dag. =)

Kramar

2009-06-13 @ 09:55:13
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0