Viva la vida

Hej dagboken! 

Jag mår bättre idag, nacken känns mycket bättre  och jag känner mig litet gladare. Men ändå litet tungt i hjärtat.
Det är bara en bil säger alla, och det är ju sant så sett. Men bilen är dyr och viktig, så oavsett så känns det jobbigt.
Men, men inget att älta för mkt antar jag!

Iaf så har det hänt så mkt dessa senaste veckorna iom semester etc, mestandels gott =)
Shoppat litet söta saker, men inte så mkt som jag trodde ;)
Har iaf köpt nytt shampo igår: Loreal Proffessionel Intense repair + absolute repair balsam. Ska bli kul att se om det är så bra som alla säger :)

Jag har väl litet idétorka och inget större att skriva om, så nu ska jag lira litet The Sims 3 =D


Jag svarar på alla söta kommentarer en dag när jag känner mig litet bättre!
Kramis

Kommentarer
Postat av: Leia

Hej du gumman! :D



Ja, livet går fort när man trivs, och speciellt när man trivs med någon.



Hur kommer det sig att du kom hit till sverige då? Visserligen är vi grannar men iaf? :D



Spelade med the sims för ett tag sedan och snacka om att det är kul,. fast man tröttnar rätt fort också. :P

Kram

2009-07-22 @ 21:39:41
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Stina

Oj jäklar, så många!? Jag har nog bara 3 eller 4 men jag håller med om att de gör grymt snygga t-shirts :D

2009-07-22 @ 21:42:36
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/
Postat av: ROXY

usch, ja jag kan tänka mig att frakten är dyr :< men jag skall dela med the man, så det blir nog okej iaf, får jag hoppas, hehe.



jadå, allt har vart som vanligt hos mig, jobb jobb och jobb. haha. semesten börjar 28 aug för mig, så ca en månad kvar :) är du tillbaka i verkligheten nu? :)

kul att höra från dig igen gumman! pusskram

2009-07-23 @ 11:14:01
URL: http://legoliv.blogg.se/
Postat av: ROXY

öoh, tack så mycket för tipset, skall genast sätta mig och kolla igenom sidan :) lite billigare gillar man ju alltid ;)



hur mycket till jobbar du då? och vad skall du göra sen? :)

hehe, ja, man saknar bloggen ibland, men kan även vara skönt att vara borta från den, jag är lite till och från, men det är lagom :)

skall du göra något kul i helgen då? :)

pusskram

2009-07-23 @ 11:44:25
URL: http://legoliv.blogg.se/
Postat av: ROXY

jag kommer ej in på sidan, mitt virusprogram varnar mig, så vågar inte riktigt :/

2009-07-23 @ 11:52:49
URL: http://legoliv.blogg.se/

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0