Köp, köp... Ge mig, ge mig!!

Jag är totalt uppslukad av köplust! Hade jag haft pengar hade jag handlat för flera hundra tusen =S Inget svårt att göra av med det i ett nafs kan jag säga!

Ge mig ett par diesel jeans jag blivit kär i
Ge mig löshår i min svårhittade färg

Ge mig miss sixty jeansen jag hittade
Ge mig fornarina jeansen med
Ge mig 6 stycken juicy couture berlocker, så armbandet bli fullt
Ge mig det franska manikyrsetet från OPI
Ge mig Loreal Proffessionel detox shampo + matchande balsam
Ge mig YSL mascaran
Ge mig mineral foundation
Ge mig Lancome läppstiftet
Ge mig Dermalogica tvättkräm, ansiktsmasken och power kapslarna
Ge mig Donna skorna jag drömt om länge nu
Ge mig Death Note boxen
Ge mig alla Edward Nortons filmer
Ge mig alla RPGs till PS, PS2, PSP, SNES, GB, GBC, GBA, N64, NDS, WII, XBOX 360 och till Segas samtliga...
Ge mig ett par nya Lacoste skor
Ge mig en egen bil (S60R, Dodge RAM eller en Challenger -09)
Ge mig en ny Ektorp soffa
Ge mig TE Mimic, Fifi, Quackers, Locket
Ge mig En plattis på 37-42 tum + hemmabiosystem med trådlösa speakers
Ge mig Nord & Syd, Buffy the vampire slayer, X-files dvd boxarna
Ge mig Nya tapeter till vardagsrummet, nytt golv till köket + golv i hallen
Ge mig en Blackberry
Ge mig en Connemara
Ge mig en rosa plattång + en riktigt bra hårfön
Ge mig Dior och D&G solglasögon
Ge mig ett par nya Chanel glasögon
Ge mig en juicy couture väska
Ge mig en vintage dior
Ge mig en till Vuitton resväska
Ge mig 2 bäddset till ifrån US Polo Assign + matchande örngott
Ge mig 10 badlakan(blå), 2 handdukar(grå) och 4 badrumsmattor(grå) från US Polo Assign
Ge mig 6 x 2 lakan i bomullscambric
Ge mig!!

Materialismen är stor här ;-D
Man får väl lov att drömma iaf =)

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0