Gotta catch em all...

Nu sitter jag här hemma igen. Var ganska lättsamt på jobbet (i vanlig ordning) man har ju turen med världens goaste kollegor. Kommer sakna dem en väldans massa när/om det nu blir slut på mitt vik. Men nu ska jag inte alls grubbla ner mig på detta ;D

Har pratat med hjärtat på telen och han hade haft en lugn och skön dag, men skogsmaskinen hade gått sönder det sista... Så imon skulle han röja istället, jag vet hur mkt du älskar det =P Tihii!
Miia jobbade delad tur och har inte tid att prata, lika bra det antar jag. Så hamnar man i säng i lagom tid idag, ska ju ändå upp såpass tidigt imon -.- Vet ni vad, jag är absolut inte alls någon morgonmänniska, alls! Bleeh! Men jag kommer alltid i tid och gör det jag ska, men är ju inte direkt Piggelin :P Och jag skulle gärna vilja ha ett yrke där man behövde jobba så litet helger som möjligt, fast ändå bra betalt =P Drömma går ju alltid eller hur? ;-)

Men innan sängen ska jag: Gå ut en sväng, vattna blommor hos mami och sortera posten, duscha och dricka en kopp rooibos! Så jag antar att det är dags att sätta fart om jag ska hinna innan midnatt ;D

Älskar er läsare, tack för era kommentarer!
Pûss!

Kommentarer
Postat av: LuxuryPink - en blondins syn på saken!!

sv; tack desamma :) natti natti <3

2009-04-28 @ 22:43:20
URL: http://luxurypink.blogg.se/
Postat av: Leia

Så sant så.

Det är ju godast med kolgrill, fast det får man ju inte ha där vi bor om man inte ska grilla på gården då. Fast det har man ju ingen lust med.



Jo, det märks att dom är det. Och på sitt sätt är det ju bra att polisen finns här och där. Det finns ju dårar. :P

Lär nog bli mycket ute nu till valborg.

Har inte heller åkt dit än på mina 2 år, 1vecka & 2 dagar :D

Kramar

2009-04-28 @ 23:24:34
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: ROXY

oh, jag har också samlat på ponys, men lämnade hemma hos min famrmor för ett tag sen, var mitt i en flytt, nu är de borta. ingen vet vart, är lite ledsen i ögat :< vad har du för favvo pony? :D



oooh. du har asgoa tattooidéer, kör på bara. vill du ha färg? :)

tihi, tack igen. jag fyllde år i lördags :)

2009-04-29 @ 10:01:40
URL: http://legoliv.blogg.se/

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0