Cleansing

Jag polerar hela lägenheten nu när det blir ljusare och mysigare. Badrummet är shiniest numera. Så underbart när det luktar rent överallt! Jag kör på en enkel middag idag som sköter sig själv i ugnen: Kycklingfilé med rotfrukter =) Nu sitter jag i telen med älsklingen och ser på simpsons och bloggar. Snacka om multitasked ;-D Efter jag pratat klart ska jag dammsuga soffan i köket och sedan är det dags att tvätta golven. Inte så mycket kvar att pyssla med. Känns skönt!

Aah, jag älskar M&M reklamen =D
....
"Vad glor du på?!"
"Har du aldrig sett en jordnöt?"
Så roligt ^^

Mmm, nu mumsar jag på min goda kyckling å rooties!
Så vi hörs kanske senare
Pûss

Kommentarer
Postat av: Leia

Så snällt <3



Jaså! Det var en till som också hade fixat med sina växter, verkar ha varit en poppis sak att göra :P

Mycket du har städat, fast det är ju verkligen bara så skönt när det både är och känns rent. =)

Gott med gurkstavar och grejer.. Mmm mM!!



Kramar

2009-04-22 @ 21:24:10
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0