Ants in your pants

Hi!
Nu är jag hemma efter en dag på jobbet, gottit för nu är jag ledig i 1 dag =)
Förresten så såg den första svartmyran inne idag =S Ska helvetet börja redan? Så nu ska jag städa kliniskt rent och hålla stenhård koll på vart de kommer ifrån nu... Tänk varje år sedan jag flyttade in har jag haft mer eller mindre bekymmer med svartmyror. 2007 var det värsta året by far. Förra året var det inte så farligt men dock kom det ett par.. Anticimex, huskurer och massa gift hjälper inte ngt större. Tråkigt! Verkar som om min lägenhet ligger mitt i en myrstig, och det sägs att den inte går att rubba. Det stämmer fan!
Jaja...
Litet hög musik så ska det nog funka bra med städningen ^^

Pûss

Kommentarer
Postat av: Cecilia Bizzi

Hej gumman! Har ju vart på fjället hela påsken så har knappt blivit någon uppdatering och inte några svar heller! Men nu e jag tillbaka med bilder från ledigheten. Ganska skönt att vara på jobb igen egentligen! Hur har du haft det i påsk?

Många kramar!

2009-04-15 @ 00:31:35
URL: http://ceciliabizzi.blogg.se/

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0