Renovering...

Ja, jag har gjort iordning det mesta i min lägenhet. Men litet återstår och jag sitter och funderar på har man vill ha det egentligen... Har nog kommit fram till följande:

Hallen: Svart golvklinkers, vita golvlister, måla garderobsdörrarna i någon gråaktig färg och byta handtagen till Ikea Lansa.

Köket: Körsbärsfärgat golvlaminat, grå/svart eller vit mosaik vid diskbänken samt ny bänkskiva i massivt trä mittemot spisen.

Vardags/sovrum: Ekfärgad golvlaminat med matchande golvlister. Måla väggarna i någon vitbeige färg med en fondvägg i nougatbrun. På denna vill jag måla något. Just nu funderar jag på en Chevy -59's bakdel.

Snyggt!

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0