Slösöndag!

Ni har väl inte glömt att ställa om klockorna nu ;-D
Jag har litet bloggtorka och sedan har det inte varit en rolig helg pga litet grejer.
Men skam den som ger sig!
Nu sitter jag och kikar på soffor och lyssnar på: Let me think about it på hög volym...
Har inte varit sugen på mat innan, men nu ska jag ta mig en liten macka med litet mjölk tror jag =)

Timbaland - The way I are kom på skivan nu. Det är en så gammal låt (1 år sedan den va poppis typ ;-))
Men jag älskar den låten, så många fina minnen till den, Som när jag fyllde år förra året och var ensam hemma och pluggade, Päronen var i Norge och H var i Tyskland och jobbade. Han tyckte inte att jag skulle vara ensam på min födelsedag så han köpte jättedyra flygbiljetter så att jag skulle kunna komma ner till han i tyskland och vara med han och fira =D Underbara söta H! Vi hade det så fint på det guesthouset där han och hans supertrevliga arbetskamrat Patriksson jobbade =)

Jag fick följa med på en massa äventyr och åka med i en jättemaffig 1710 =) Vi åt ute varje dag och var ute och svirade på byn och satt i något gammalt fort och myste med litet dricka. Eller som den goda torkade mangon jag köpte varje dag (utan massa äckligt socker!) eller att det fanns vanilla och cherry coke i 1,5 liters flaskor ^^
Aah! Vad jag saknar det! Det var faktiskt väldigt fint på den tyska landsbygden, små mysiga pittoreska hus och gårdar. Stoora majsfält och massa djur, även inne i de små samhällena! Men ack så smala vägar!

Så en dag när vi skulle flytta skotaren så körde lastbilen in i en ladugårdsvägg och smashade sönder hela kortsidan på ladugården =S
Skotaren fick sneda pelare men verkade ha klarat sig annars. Vi stod där i 2 timmar eller mer och polizei kom och intervjuade oss. Hur vi än körde kom vi inte därifrån eftersom det var såå himla trångt! Men tillslut kom ägaren till lastbilen och han kunde tydligen med en kontroll svänga på bakhjulen så att vi saaakta men säkert tog oss därifrån. Vilket rabalder! Och ägaren till ladugården var sådär lagom arg på den tyske lastbilschauffören, som visstnog var litet vääl röd om näsan när han körde ;-)



Fina och roliga minnen dök upp nu <<3

Saakna...


Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0