Tired

Phu!
Det var litet halvtungt att gå upp imorse vid halv 7 draget för att ta sig till gymmet *Host, på en leedig dag!
Jag brukar ta bilen, men det är litet bensin på den och litet cash på kontot = Nope (-.-)
SÅ, vad göra?! Jo jag cyklar... Brrr, fyfasen vad kallt det var. Men krispigt och lugnt ute.
När jag kommre fram, minutrar efter gymmet öppnat är det redan 7-8 gubbar i "killgymmet" och tränar O_o
De måste ju stått och klättrat på dörrarna när hon som skulle öppna allt kom =P
Men jag var första tjejen, för vårat omklädningsrum var fasen kolsvart när jag kom ^^
Körde på walkmaskinen, tog litet längre än förra gången och ska öka ett par minuter till nästa ggn jag ska dit. Sedan körde jag hela kroppen på de olika maskinerna, inte underarmarna eller triceps. Men det tar jag nästa gång. Ska även leka med pilatesbollen nästa gång tror jag =) När jag precis skulle gå så var det en tjej som gjorde övningar på den, såg roligt ut. så det ska jag testa med =D

Jag har vilat nån timma mitt på dagen nu så nu känns det iofs en smula bättre. Ska snart äta litet kvällsmat här. Men sitter fortfarande och klurar på vad det ska bli...
Till middag åt jag världens godaste LoCarb burgare. Kryddan (pricken över i:et) var Dr Pepper grillsåsen som gjorde burgarna så jäkla snajsiga!



Mmm, Nuere mat!


Kommentarer
Postat av: P U S S Y D O L L

Sv; Hehe tack tack så mycket! :D Ooo, va bra att du hittat en perfekt handcreme! Du får säga åt honom att köpa massor ja. ;D Haft en bra dag?

2008-11-24 @ 18:06:54
URL: http://pussydoll.blogg.se/

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0