Ledsen!

Mer orkar jag inte säga om vad som blev sagt på jobbet.
Det är bara att bita ihop och försöka stärka sig.

Waratte Maria! Nakibesou nante sayonara ne!


Nu har jag iaf betalat alla trökiga räkningar och köpt H's julklappar + 3 tishor till mig!
Det vart:

Grinch tisha -> I Hate Christmas (green)
Smurf tisha -> Smurfette (red)
Fisher Price tisha -> Buy me things (Turqoise/Blue) Kostade 5$ O_o

Sedan köpte jag 2 DS spel till mig själv: Harvest Moon DS PAL + DS cute
Vilket gör att Em får mitt amerikanska Harvest Moon DS NTSC i julklapp! Perfa!

Nu ska jag beställa 2 grejs till tror jag! Det är Dermalogica serumet jag ville ha + ev. den där ascoola James Dean tishan =)

Orkar inte sova...
Är för ledsen för det, men jag orkar tröstshoppa...
Konstigt!

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0