Wednesday 17/12

Phu!
Idag har det varit fullt upp hela dagen =)
Jobbat dagen, hem och duscha/sminka sig, julbord på jobbet med klapputdelning ;-D
Nu är jag hemma igen och känner mig hur trött som helst, så jag ska nog snart ta och natta mig.
Skulle ringa H nu, men han har nog lagt sig med för mobilen var avstängd!

Min supersnygga jullöpare jag köpte till julklappsutdelningen på jobbet hamnade verkligen hos rätt person! Gött!
Själv fick jag glögglas, som jag faktiskt inte hade innan. Så det var ju fint.
Bwah! Määtt ^^,

Ha en trevlig kväll och en god natt!
**Köss

Kommentarer
Postat av: P U S S Y D O L L

Sv; hehe ojdå! :D Jag äter inte så mkt på julbordet, så mina favoriter är det jag äter. Dvs köttbullar, prinskorvar, ägg och skinka. Haha. ;D Detsamma du! :D

2008-12-18 @ 15:05:56
URL: http://pussydoll.blogg.se/

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0