Knäpp dag!

Haha!
Idag har det varit en riktigt knäpp dag från början och fram till nu... Får se om det artar sig framåt kvällen ;-D
Det börjar med att H åker 04.oo imorse och att jag vaknar till rejält när han packar och grejar. Somnar om och känner mig trygg, för jag har ju satt klockan ;-) I drömmarna börjar jag drömma att jag är påväg till jobbet men fastnar i en leksaksaffär där jag möter John som demonstrerar en Mario tatueringsmaskin som "tatuerar" med kristyr (?!) Jag säger den där kan jag inte ha med till jobbet. Samtidigt säger jag till mig själv i drömmen att: Varför har inte klockan ringt, det måste varit mer än 2 timmar sedan H åkte... Vaknar på sekunden och stirrar stressat upp mot klockan... VA?! Kvart över 6!! Klockan borde ha ringt för 15 minuter sedan... Men jag bytte ju sim kort igår på mobilerna och tänkte ju inte på att ställa om klockan. Det brukar ju alltid sparas per automatik... Men nej, inte denna gången inte =S Vilken JÄKLA tur att jag vaknade! Så jag fick slänga i mig 2 mackor och cykla iväg. Visst, väl framme när det var dags att börja jobba gick ju allt kanon. Till min lunchrast! Jag lägger mig och ska snusa en stund. Ställer rätt klockan och ställer in alarmtiden. Somnar...
Vaknar av att jag återigen i drömmen säger att klockan borde ha ringt vid det här laget. Tittade på mobilen... Var ett par minuter över min rast. Gah! Inte många minuter, men ändå! Sicken tur att jag vaknade...
Maten var sen = allt sent. Jag tittade ju imorse jättesnabbt på kalendern, kom fram till att jag slutade 2. Så när klockan var 5 över 2 säger jag att nu beger jag mig minsann hemåt. Men när jag kom hem och tittade i kalendern så slutade jag inte alls 2, utan 3 >_< Gwah! Vi var ju mer eller mindre färdiga med allt och jag hade ändå fått sluta tidigare, men ändå! Har ju 11 timmar flex att ta ut, så det gjorde ju inget så. Men bara att det verkar vara en såndäringa dag...
Nu ska jag slappna av litet framför teven och hoppas att denna resterande stund av dagen blir bättre!

Ha det gött godingar!
*Köss

Kommentarer
Postat av: rocketqueen

Hahaha! Jag vill också bli tatuerad med kristyr ;D Tack för att du delade med dig av drömmen, kul läsning!

2008-08-26 @ 09:25:28
URL: http://rocketqueens.blogg.se/

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0