Negative

Usch, har varit så negativ det sista. Känner mig inte alls på topp :(
Är nog litet down för att skolan är slut, min "trygghet" i 2 år... Känns läskigt att börja jobba igen, kommer att gå bra, men det känns ändå. Var ju två år sedan sist liksom. Har iaf pratat med tidsbokning och chef. Så nu är mina första tider inbokade.

Var iaf och tränade förut, rensade tankarna lite. Fuktansvärt skönt fastän jag inte hade någon motivation när jag kom dit! Var en söt äldre man som var där och tränade också, han pratade lite med mig under tiden. Mer söta och trevliga människor till världen ftw!

Nu är det sminkning inför 3-rätters med tjejorna. KUL!


You put a smile on my face <3


Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0