Dinga-ling!

Hejsan, god afton, hur mås det? ^^
Jag har haft en kanonskön ledig dag, yup!
Idag har jag varit en god människa, lagade mat till mamma idag. Stekt ankbröstfilé med hasselbackspotatis och apelsinsky. Det var bannemej det godaste jag lagat i hela mitt liv. MUMS! Det bästa var att mami blev glad, då blev jag det med ^^ Mamma hade i gengäld lagat efterrätt, ris à la malta med hemgjord saftsås!

Sedan har ju min mamma köpt en ny tv, en 42 LED med massa fräsiga funktioner och inställningar. En riktigt bra tv faktiskt! Jag hade missat någon inställning på den häromdagen som jag fick korrigera. Passade på att testa att den tog am. tv-spel, vilket den givetvis gjorde u a :D Fan, jag vill med ha en ny tv nu ju :P

Jaja!

Avslutade iaf dagen med att tvätta mamis/papis bil. Mamma var med på en kant, hon ville ut i det fina kvällsvädret. Sedan åkte vi och handlade mat, gick och kikade efter roliga och goda nyheter och hade oss. Mysigt!

Nudå, SOVA! Ska ju upp "mitt i natten" till den nya avdelningen jag är på, kunde ju inte få ha samma tider som på min grundpraktikplats... Morr...

Smell ya later peepz!

Kommentarer
Postat av: veronica

sv: Tack så mycket :) vi är mycket nöjda.



Ja det är ju så tråkigt att det är så begränsad tid med våra husdjur, usch.. inte kul det där.



Ja veckan ser ut att bli ganska lugn. Idag blev det en tur på stan och en liten solning hann jag med.

Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer.

Har du några roliga planer för veckan?

Kram

2012-05-02 @ 20:06:48
URL: http://missfancydream.blogg.se/

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0