Cinnamon bun

Ciao bellas!

Jag sitter såhär på kvällningen och torkar håret, smaskar på äpplekräm med kanel och grädde och ser på fråga Olle dokumentären. Ja och bloggar! Verkligen multitasking! Imorgon är sista dagen på den avdelningen jag är på nu. Sedan är det 2 "arbetsdagar" kvar innan vi drar till Tyskland. Aweeii!

Vi kommer flyga med Lufthansa och landa på mäktiga Frankfurts flygplats :D FYFAN vad jag längtar. Sedan kommer våra goda vänner från Norge också. Vi har inte sett P och T sedan i somras och A och hans "tanta" har jag inte sett på... Ja 5 år tror jag... Fan vad tiden går!

Jaja, ska iaf dra en fika på Starbucks, köpa fler muggar där, kika in på Hollister, käka KFC och bara slappa på det lyxiga hotellet :'D Sedan blir det massa god inhemsk mat och dryck och en tur till min favoritaffär (mat) by far: Hercules <3

Ja, sängdags kanske? ^^


Sånthär kan man hitta på storflaskor i härliga Tyskland <3

Kommentarer
Postat av: Veronica

sv: Ja precis, det är ju EDC, aktiva dämpare. Man kan välja om man vill åka comfort, medium, race.

Så vi valde att ha det kvar på bilen efterssom det sitter där från fabrik så det fick bli fjädrar istället :}

Ja däcken är vi riktigt nöjda med också, det är riktigt bra grepp och sen vart det mycket tystare i bilen också märkte vi när vi åkte därifrån :}



Åh jag vill också åka bort, det är ju så mysigt att bara sticka iväg och lämna vardagen för några dagar. Sånt behöver man verkligen :} det gör så mycket.



Ha en trevlig kväll du med.

Kram

2012-05-10 @ 22:43:49
URL: http://missfancydream.blogg.se/
Postat av: amanda

coca cola körsbär är jättegod!

sv: ja det är bra shopping i borlänge, känns verkligen som att det är på tiden att åka dit :D

2012-05-11 @ 14:17:33
URL: http://blogg.veckorevyn.com/babyamanda

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0