Boooyaah!

Idag var jag tillbaka på praktiken, det är så härligt att skriva! Jag har alltid varit en människa som älskar att skriva, skriva och lära mig mer om allt och inget. Språk har alltid varit ett av favoritämnena. Jag hoppas så innerligt att jag får VG i de sista två kurserna nu! Hade varit så fett att vara en av de bästa i klassen ^^ Eller det lyckades jag ju med i gymnasiet, var etta i vårat program på gymnasiet och en av de bästa i årskullen, i 2:an vann jag en bok för de fina betygen och på studenten fick jag prispengar :D Ja, vi får väl helt enkelt se hur det blir med den saken. Hoppas kan man ju alltid eller hur? :)

Var och hämtade ut mina linnen, de var fasen ittybitty, inte mycket som skulle till, så jag fortsätter med tränandet tills jag nått de mål jag har satt upp ^^

Annars händer det inte mkt idag. Får väl pilla ihop något att ta med till lunchen imon. Sedan ska jag diska det sista från igår. Otroligt roligt va? ;D Ska beställa lite grejer till bilen imon så jag kan greja med bilen näst, nästa söndag. Blir ett rejält och trevligt lyft :) Sedan får jag se vad som kommer härnäst...

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0