Winds of change

Heeej Kaj!
Hallåå Börje ;)

God afton allesammans!
Vad händer i världen?! ^^
Själv är jag sådär smånöjd på ett vis, har sånt flyt i skolan just nu. Grymt Flow lixx ;D Jag tänker på hur lätt jag har för den biten, lärande och kunskap that is, och vad glad jag är för det : ) Så lite som jag ändå pluggat till saker och ting under dessa 2 år... Jag har klarat mig bra ändå, inte som vissa folk jag har känt som ljuger om avgångsbetyg, skolkar bort mestandels av sin studietid, inte ens har ett avgångsbetyg till det man jobbar inom ;) PINSAMT! ;D Sedan att skryta om att man är så duktig och utbildat sig till 2 saker och att man har lyckats med det när man är sååå ung ;) Ja, om man hade avgångsbetyg på de utbildningarna så är det väl en sak... Vad ska jag säga då, med 2 snart 3 godkända yrkestitlar varav en från högskola? OJOJ, who cares!?

Jaja ;) Ska ut på en kvällspromenad nu och sedan titta en gång på engelskan, har sista engelskatentan på onsdag. Pirrigt ^^ Suffixen och prefixen sitter fint sedan innan, men några av glosorna får jag som sagt titta på ikväll. Imorgon är jag ledig hela dagen, vi är redan färdiga med allt i Examensarbetet. Vi är dessutom först ut med att redovisa :D Gott att ha det utgångsläget och bara kunna släppa det sen istället för att bygga upp anspänningar och vänta till sista redovisningstillfället...


Åh vad jag längtar till sommaren <3

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0