Well done girl!

Japp!

Jag har varit redig och tvättat och smörjt allt skinn i bilen. Gott att ha sakerna iordning :) Var och bessade bilen idag, fick nedslag på ett hål i avgassystemet. Men det gjorde inget, för att det skulle ändå bytas så småningom, även om det inte var just nu... Men tror ni inte jag har världens snällaste man, 4-real alltså! Han ska ge mig ett rostfritt sportavgassystem från Ferrita... Det är ju... Ja, jag finner inga ord. Han är underbar!

Ska ta en knäckemacka till Liar Liar på 6:an. Ja, det blir ett bra avslut på denna dagen :D Imorgon ska jag upp och dra iväg häcken till: la salle de gym.



Kommentarer
Postat av: veronica

sv: Ja dom hade faktiskt mycket att välja på :} mycket bra priser på allt också.



Några roliga planer för helgen? :}

2012-03-28 @ 23:35:46
URL: http://missfancydream.blogg.se/

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0