OMG!

Jag kom på att jag inte skrivit något på väldigt länge, my bad ;)
Men dels så kom mina grabbs hem i helgen som var och plus att vagnen kom ut xD Han som jag vinterförvarar hos är för jäkla skön och trevlig :) Så jag bokade plats till nästa år =)
Annars har denna veckan innehållt det kanske mest massiva skolan har erbjudit under dessa 2 åren, redovisning av examensarbetet samt opponering av någon annans examenarbete. Men nu är det GJORT :D Så JÄKLA SKÖNT! Inget mer i skolan nu, känns fan strange som tüsan! Jag kommer sakna allt tror jag, varit en del av mitt liv i 2 år ju ^^

Ja annars har det inte hänt så mycket.

Big parantes ;) Drömde en så jäkla het dröm inatt :P Att en dröm kan vara så verklig, läskigt, haha! Slutparantes

Umgåtts med goa Marren igår och idag, åkte bl.a. och handlade idag och hon var med som trevligt sällskap när jag städade kärran inuti :) Pyntade även med nya Wunder Baum ;) Nu ska jag bara tvätta och smörja halvskinnet och skinnratten så är han redo för säsongen, det gör jag imon ^^

Phew, lite slut efter denna dag. Åt nyss mat och lyxade med en Boylan Cane Cola <3 Nu börjar jag känna mig vääldigt seg och trött -.- Tror jag får natta mig nu!

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0