Me and my bike

 



Jag har varit ute  och hojjat, över 1 mil i väldigt jobbig terräng. Men guud så skönt det kändes när jag var hemma. Sådan goo känsla i kroppen :D Håller på att laga mig litet mat, måste ha ngt i mig. Har ju knappt käkat idag och efter denna energikrävande cykeltur klagar kroppen på mig :/ Så det blir fetaostfylld tomat i ugn med en liten bit superfin kalvfilé. Sedan ska jag ta en promenad runt kvarteret för peristaltiken ^^ Sitter och gluttar på nätet och letar nya skatter medan tomaterna är i ugnen... Farligt, farligt ;)
Pratade med papi som ringde förut också, gott att höra att han har det bra <3


Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0