Hot prawn salad

Jag tänkte plocka ihop en sallad och inbillade att jag hade en tonfiskburk hemma, men icke!
Vadfan ska vi ha då istället?
Humm humm humm...
Ja, vi steker räkor i chili och vitlök och lägger dem varma i salladen. Så nu ska jag strax sysselsätta mig med detta medan riset kokar... Sedan blir det en promenad i det underbara vädret varefter det blir latintentaplugg. Har sista tentan i latin på onsdag och jag måste ha G+ eller VG för att få VG i slutbetyg. Ingen press eller så va? ;) Ska diska mellan glosor och grammatikplugg med. Sedan får jag väl se mig själv som ganska nöjd med dagen tror jag.

Dock grämer jag mig över att bilen inte är hemma och kan pysslas med. Helvettes snö som skulle komma och förstöra allt. Cocksucker... Jaja, det blir bara till att vänta -.-

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0