Hairless

Åh! Uppfödaren till våran underbara kull ska få valpar emot sommaren, hur underbart?! Jag skulle bara önska att vi hade en till underbar nakenvovve♥ Det kan mycket väl bli så i framtiden, då är vi sugna på en import, en citronfärgad, fawn eller en blå kille blir det nästa gång isf : ) Samtidigt är de prickiga huur charmiga som helst ^^ Ska bli roligt att se hur det går för våran uppfödares nya kull, tror den kan vara riktigt lovande!

Annars? Jo, som vanligt har jag "tur"... Trodde ju jag kunde få köra ut bilen denna helgen, men så kom det mer snö! MER SNÖ?! Hallå det var ju tamejtusan i princip vår och massa go sol och så detta? Jag är inte med, men i vilket fall så tänker jag INTE köra ut bilen i sådant väder. Så nu dröjer det 2 veckor, minst! Nästa helg är inte H hemma så jag tar mig inte till vinterförvaringen, så tidigast helgen efter det då. Ughh, tänkte jag skulle få vara i tid med att få ut bilen iår. Så man kunde ta det lugnt med besiktning et.c. men nääeh då ;)

Väntar på bejb och vavva, de borde vara hemma vilken minut som helst. Ska diska en sväng till innan, håller på att ladda min PS3 kontroll så jag kan döda mer zombies :P Underbara tv-spel, det är ren avkoppling och njutning att lira :D


Smell ya later!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad heter uppfödaren? :D

2012-03-10 @ 22:43:18
URL: http://milinova.blogg.se/

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0