Fuck yeah!

Jagvillbarasägaattjagharhaftenfuckingjäklaamazingdaaay!! :D

 - Sista gruppen redovisade idag sitt arbete, så JÄKLA proffsigt! Hela våran klass har kämpat och nått jäkligt höga höjder och har en rejält fin kvalité! Jag är så stolt över klassen! :D

 - Jag fick VG i slutbetyg i både engelskt yrkesspråk och latinet (!!!) VG är ju ändå högsta nivån på högskolan ^^

 - Jag var den i klassen som hade det bästa resultatet på engelskatentan och den som kom som nummer 2 låg många poäng bakom. Så då fick jag applåder ^^ (HOST om de bara vetat hur lite jag pluggade *visslar*)

 - Vi avslutade engelska/latinkursen med en tävling. På en dryg halvtimme skulle man lösa 150 glosor i grupper om två och två. Jag grupperade mig med A. Och där vaknade tävlingsmänniskan i mig givetvis... Det visade sig i slutet att vi hade ALLA rätt och vann därmed xD Nästa grupp som blev nummer två var 3 poäng bakom och de som blev nummer tre hade 91 poäng.

 - Sedan avsluta skoldagen med en föreläsning av denna man som hade en kanonföreläsning! ->


Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0