Vintage wash

Sitter och chillar med Elvis i bakgrunden, huvudvärken och ledan i kroppen har varit närvarande hela dagen. Kroppen klagar på mig och jag kan inte annat än att hålla med den... Är lite opepp, mami och papi åker på lördag morgon och då är jag "ensam" på veckorna... Jag ska ringa imon och se hur det ser ut på semesterfronten, annars tar jag fan ut obetald semester... Undra när Vallåkra är btw! Jaha, 18-19 aug... Den hade man ju helst velat vara på faktiskt! Ash, jag får se hur jag gör faktiskt!

Nu ska jag ta hand om tvätten i tvättstugan och sedan är det inte långt tills jag stupar i säng ^^
Imorgon är en annan dag vettni ;)


En av världens vackraste platser <3

Kommentarer
Postat av: veronica

sv: Ja men eller hur, så lite kan göra så stor skillnad :} det blev jättemysigt på balkongen tycker jag.



Det blir lugnt för våran del också i helgen, mys och sånt framför tvn :} jag hoppas dock att vädret blir bättre så man kan vara ute i solen lite :}

Kram

2012-06-06 @ 21:27:40
URL: http://missfancydream.blogg.se/

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0