Quite a different midsummer

Hehe!
 
Iår blir det en lite annan midsommar än vanligt. Inget firande... De man vill fira med bor alldeles för långt bort eller är upptagna med jobb. Så vi började dagen med att åka och handla, sedan åkte vi och badade med Sniffis och kastade frisbee. Sedan åkte vi hem och stekte till världens finaste köttbit som H köpt. Inte vilken skit som helst utan varsinn bit hängmörad black angus ytterfilé. Jag menar oxfilé, pwah ;) 
 
Till det rökta, stekta champinjoner med svartpeppar och hemgjord guacamole ^^ medan vi kikade på säsong 5 av världens bästa serie Dexter som H köpte till mig 
 
Sedan på kvällen kände jag att det inte gick att missa ett träningpass, så jag drog till gymmet. Hade en aspepp dag och körde 110% och FYFASEN vad HÄRLIGT det var! Solade 11 minuter också. Så nu känner jag mig på superhumör. Kom hem tog en prommis med vovven med en proteinshake. Jag känner mig härligt pepp nu alltså! Funderar på om jag ska ut och cruisa bil och dunka musik... Hmmm ;)

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0