National anthem

Idag är det Sveriges nationaldag, känns som vilken annan jäkla dag som helst. Inte som Norges 17 mai...
Står på listan för jobb idag, men det ser ut som om jag blir ledig idag, ja än så länge iaf.

Känns som om det är en mjukstart sådär, det gillas! Imorgon ska jag jobba kvällen 15-19.30, sådär lagom så jag är hemma när bejb och vavva kommer hem ^^ Sedan får jag se om jag får en tur på fredag morgon och sedan tar jag helg!

Idag ska jag inte göra många knop, ska strax diska och funderar på om jag ska gå och träna. Är det bara uppehåll så blir det säkert så :)

Sitter och velar med shopping, världens mest obetydliga probs, I know :P Men jag känner verkligen för att unna mig bra grejer som en pepp för min egna del. Shopping ger lycka, allt annat är skitsnack. Man mår bra av att ha fina grejer, kläder, skor, väskor, bostad, bil och inredning! PUNKT :) Sedan kommer något stort och skitkul hända framöver, ja materialistiskt stort och skitkul ;P Så jag LÄNGTAR verkligen!

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0