I'm hoome ^^

Hejsan hoppsan!
Då var denna kvällen gjord =)
Jag fick ett sms av söta Missy om att kolla i min brevlåda när jag kom hem och vad hittade jag där? Jo en skiva med underbara Dean Martin ♥ Lilla sockerkakan, hon visste hur hon skulle muntra upp mig! Tack underbara själ ♥

Nu har jag klämt i mig lite mat, har inte blivit så mycket idag :/ 2 mackor imorse och 1 crepes och 2 tortillabröd till kvällen och en massa vatten, för gudarna vad varmt det varit på jobbet idag...

Ska upp och ringa mami och papi och sedan blir det disk och sängen. Ska upp imon för att göra något jävligt, jävligt roligt! xD Wiiie!

Så vi höres väl imorgon igen ;)


image description
Åh, saknar Dublin

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0