Fuckin awesome day

Jag fick med mig M till Göteborg efter lite tjat ;)
Så vi tog tåget till Götet och plockade upp min nya DATOR :'D En helt underbar MacBook ♥ Sedan spatserade vi runt och shoppade en massa skoj. Jag shoppade verkligen loss på underbara LUSH, sedan blev det litet fint småplock på Lindex och sedan hittade jag typ en chockrosa tunika/strandklänning som var såå himla fin : )
Sedan käkade vi på en jättegod kinabuffé innan vi traskade till tåget igen. På väg till tåget är det en kille som blänger såpass på M så att hon börjar undra vad det är för fel på han. Då stannar han oss och säger att hon var den vackraste tjej han sett och så drog han fram en stor blomsterbukett och gav henne. M som är social/orädd/snäll ger han en kram varefter han stryker henne över kinden och gick iväg, sedan ropade han: "Vi kanske ses någon annan gång". Haha, vi vart så paffa alltså ;D
Så kul att hon ville hänga med, verkligen många skratt och upptåg idag!

Nu sitter jag vid datan och myser, ser på Spiderman i bakgrunden, pratar med mitt ♥ och äter en skål med min hemmagjorda caesarsallad, multitasking, haha! Ska strax beställa mig en RIKTIG plattång, en GHD! Det och en blodtrycksmätare : ) Funderar på om ska ha en begravning/häxbränning/whatever av min gamla plattång som bara rev av och luggade håret så det såg ut som själve fan... Ja, vem vet :P


Som sagt, jäkligt härlig dag. Kommer somna med ett leende på läpparna idag ♥


Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0