Dopey

Igår var en helig dag, köpte något fett snyggt ♥ ;)
Idag åkte mina fina pärisar så det kändes lite tomt. Men jag ska ju åka upp i augusti och då ska jag bara njuta av världens vackraste plats ♥ Men dock känns 2 månader gaanska så fjärran just nu, men om man jobbar på så går väl tiden fort kanske? ^^

Idag blir det bara mys, tacos och film.
Ja juste! Igår var jag så stolt över min Sniffis, han visade att hans arv låg nära till hands och här snackar vi perfektion vid första försöket. Mycket stolt hundmatte och husse ♥

image description
Mammas vackra kille i vintras ♥

Kommentarer
Postat av: veronica

Men gud vilken sötnos :) så söt overall.



sv: Ja men eller hur, synd bara att det alltid blir så skitigt fort i bilen :P förstår inte hur man lyckas dra in grus och sånt på mattorna, hehe! Dammigt blir det också fort.

Åh vad gott med tacos, det är min favoritmat. Hos oss blir det grillning ikväll. Vi har äntligen köpt en grill :)

Ha en jättebra lördagskväll!

Kram

2012-06-09 @ 19:50:12
URL: http://missfancydream.blogg.se/

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0