Coziness

Just nu sitter jag såhär och myser med min skatt i knät <3 Jag sitter och slappar med min underbara färska ansiktsmask som jag köpte på LUSH i tisdags, härliga BB Seaweed. Tänker på dagen som varit och ler, en härlig dag helt enkelt. Perfekt sådär innan en jobbhelg =) Börjar även 15:15  imon, så gissa vem som ska sova länge? ^^


Som sagt har jag haft underbara Missy på besök. Så vi har haft en toppendag som kan beskrivas kortfattat:

 

Köpcentrat

Ädelostkyckling

Across the Pacific (Riktigt imponerad!)

Strul (Mhmm!)

Kesella till efterrätt för min del, kaffe för Missy ;)

Prat, skratt, klänningsprövning

Den enskilde medborgaren (Tänkvärd film!) plus Missys hemgjorda guacamole med chips och PÄRONAD och allmänt myys <3

TACK UNDERBARA MÄNNISKA! Du gjorde min dag ^^

Förlåt att det blev sent, du som ska upp tidigt imon. Puss!


Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0