Work-eli-work

Jag fick visst en jobbarhelg ^^
Blev uppringd imorse och fick 2 nätter till. Så det blir en full helg och 4 nätter på raken. Men det goda med det är att minuset från förra månaden blir mycket mindre, och det gillas. Med såpass många dagar kvar som är obokade innan semestern så kan det krypa ner ännu mer och en mindre stressad höst är väl aldrig fel eller? ;)

Jojo!

Gick och tränade en snabbis efter nattjobbandet, men jag vet inte om det var att rekommendera dock. Var superopepp och en riktig whining bitch, så det blev bara en halvtimme, men det är ju bättre än ingenting, eller hur? ^^ Så efter en proteinshake ska jag ta mina äggvitor/fat fre mayo/kalkon/örter + en värktablett och sedan knalla och lägga mig. Är helt SLUT!

Pusshej!

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0