Sunny mornin'!

 



Äntligen fick jag sova en natt <3 God bless ya! Så jag hade ställt klockan på 04.45 för att gå upp och träna på gymmet, men ärligt talat kände jag inte för det utan jag låg kvar en halvtimme och läste bloggar, mail och kollade vart kameran var någonstans. Sedan tog jag en powerwalk/joggingrunda istället :D Så härligt ute och det var nästan tomt på både folk och bilar ^^ Så gott! Nu sitter jag hemma och väntar på att äggen ska kokas färdigt, känner att det kanske var något mycket pollen ute idag, så jag får ta och medicinera innan det blir värre -.- Inget jobb än så länge och till kvällen ska/kan/vill jag inte jobba, ska hämta ut min kamera idag om det så är det sista jag gör! Bannemej! Även kikat ut ett par nya objektiv och ett extra minneskort som jag ska se till att kirra inom en snar framtid. Sedan får jag lära mig mer om filter, blixtar etc. etc. Men nu kommer det svåra, lära sig om slutartider och allt sådant. Tur då att jag är lättlärd och vetgirig ;-) 

Frukost vareja! ^^


Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0