Strange

Jobbade natt, gick kanon ^^
Men det värsta är att man sedan sover bort den fina delen av dagen, speciellt när det blev sådant kanonväder idag! Vaknade runt 15-tiden, gjorde som jag brukar, ringer min andra hälft. Ser inget missat samtal på telen. Pratar med H i någon minut när det plingar in ett sms att jag har ett missat samtal med tidsbokaren 10 minuter tidigare?! Lägger på för att ringa upp. Inget svar, provar efter några minuter. Då går det inte ringa numret ifråga. Stänger av och startar om telen och ringer igen, signaler kommer fram men inget svar. Ringer efter ett par minuter till, går inte ringa numret... Tänkte att jag kanske får maila henne, nej då kom ett bounceback eftersom den ordinarie har semester. Phew... Undrar vad det var hon ville och vart jag skulle hoppat in...
 
Detta gjorde mig helt plötsligt rastlös, något såpass alltså!
 
Jaja, vi får väl se vad som händer och fötter. Ska iaf ha en lugn dag, blir det inte jobb ska jag gå och träna ikväll, har ju inte blivit av på några dagar :S I måndags kände jag mig sjuk, och i tisdagskväll fick jag finbesök och på onsdagen fick jag hoppa in och jobba. Så nu VILL jag erkligen träna idag!
 
Annars trivs jag bra med nya datorn, once you go mac you never go back ; ) Soo true!
Hörs väl senare, ciao bellas!

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0