Mornin'

Hejsan hoppsan!
Nu har jag redan varit på gymmet och kört ett konditionspass på strax över en timme. Gott! Körde på ganska hårt idag med :) Har ju kört väldigt mycket styrketräning, men nu ska jag pressa in mer kondition. Så jag tänkte att nästa pass skulle vara mest styrka. Testar även mitt nya proteinpulver idag, och jag tyckte faktiskt att det smakade riktigt bra. Inte så som min female, var ju smaskiga körsbärsbitar i den. Ska köpa en burk att ha och blanda med samt en burk med blåbärssmak ^^ Inget jobb än så länge idag och jag klagar inte, då hinner jag pyssla med sådant som jag inte annars har ro till och det behövs! 
 
Hoppas på att ngt skoj kommer på posten idag, men jag misstänker att det dröjer till slutet av veckan kanske. Det är en otålig väntan ;)
 
Nä nu ska jag sippa färdigt på min shake och sedan ska jag ta och åka och handla romansallad, bästa salladen ;)
 
 

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0