I'm FUCKING free!

Jag har 2 GARANTERADE lediga dagar, tror ni jag njuter eller? Dessutom har jag mina fina gossar hemma ^^
Idag har vi haft sovmorgon och sedan blev det köpcentrat för att shoppa det sista till bröllopet, nu är det bara presenten kvar... Svårt vad man ska köpa :S Det får väl bli pengar till deras resa och så. Men hur mycket är brukligt att ge då liksom? Åh! Svårt... 
 
Jaja, ska strax till M som fyller 25 bast idag :D Så jag har köpt en blomma till henne och hennes favvochoklad från Norge. Så det tror jag blir bra. Varit på glasbanken och handlat dricka och på COOP blev det en påse snax. Blir en dag i onyttighetens tecken :/ Men, men det är ju inte varje dag man är på kalas så ^^ Senare ikväll/inatt när jag kommer hem ska och H se på Dexter season 6 som vi fick hem igår. TOTAL kärlek på den serien alltså <3
 
Nä nu ska jag föna och platta håret så jag blir klar någon gång! :)
 
lovelovelovelovelovelove

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0