FFS!

Jag tror allvarligt talat jag får fnatt på jobbet snart... Finns det INGEN mellanting? Är det bara jag som jobbar i gänget eller?! GAH! Jag har snurrat till dygnet med natt, dag, natt, natt, natt, kväll... Är väl ingen fara att jobba natt, men då ska man inte gå dag och kväll med täta omväxlingar också. Det ställer ju för fan till dygnsrytmen ALABAMA! Semestern är fortfarande fjärran och den känns i nuläget i princip onåbar -.- Kan det inte gå en dag utan att telefonen tjuter, kan det inte gå en dag utan att de ringer och ger en 15 minuter på sig att ta sig till jobbet?
 
Är just nu lite irriterad, syns det?! Spyr lite galla och hoppas att humöret blir bättre... Min blogg är ju ändå en reflektion av mig och mitt, så orkar ni inte läsa får ni låta bli ;)
 
Nu ska jag äta min fucking frukost, ta en fucking dusch, en fucking inpackning, fucking torka och platta håret och fucking sova någon timma iaf, vet ni varför? Newsflash, jag ska jobba!

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0