Welcome 2012!

Nu har det varit nytt år här på Irland i 2h. Otroligt lugnt firande för att vara i en huvudstad, lite chockad faktiskt. Men vi har myst och satt sista stunden innan nyår på "designerbron" med en massa andra människor ^^

Så nu är vi alltså inne i 2012 ^^ Vad kan man vänta utav detta år? Jag har mina idéer, men det håller jag för mig själv ;-)

Om man ska sammanfatta 2011 så är det nog med orden: stress, uppbrott, tomhet, skola, skaffade hund, sorger, viktuppgång, glädje, kvalitetstid med min fina H, bra betyg i skolan, sommarjobb, sommar i mitt vackra Nordnorge, massa shopping, bra bit påväg med bilen, funnit nya riktiga och fina vänner, mys, bilköp och så avslutade vi året med en resa till underbara Dublin <3

Och hur ska man sammanfatta Dublin? Så JÄVLA trevligt ställe, jag är kär :) Hotellet var superbra, låg dock lite väl långt från stan. Tog ungefär 20-25 min att gå en väg, så en del promenader har det ju blivit ;-) Men fräscht hotell med stoora fina rum med egen balkong :)

Shoppingen har varit kanon, synd att inte Abercrombie & Fitch hunnit öppna än ;-) Maten ute/i butik är finemang, det mesta ligger något under det som är hemma medan en del är ruskigt mkt billigare. God mat har det iaf varit!

Folket är så trevliga och hjälpsamma och nyfikna på en och man känner sig välkommen! Lätt att jag åker hit någon mer gång! :D

Nu får jag nog säga god natt, hjärtat sover redan ^^
Puss!



Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0