Try, try and TRY!

Då får vi försöka skriva ngt mer optimistiskt kanske...




Idag var det avlöning, så det har betalats räkningar för glatta livet, det och lite shopping. Så eftersom vi startade en ny kurs idag så var det inköp av ny bok (400 spänn :S) och sedan köpte jag äntligen den där förbenade lavalampan jag tittat på en evighet. Ja, jag krossade ju min tidigare bejb, så jag var tvungen att ha en i samma färgkombo innan de är slut. Håller ju på att sälja ut dem så... Sedan vart det en ansiktsmask och 2 par jeans samt lite mat innan jag gav upp.

Så imorgon efter skolan ska jag ha ansiktsmask och hårinpackning samt göra chokladmousse som jag ska mumsa på och bara dra på en härlig film och bara _vara_

Så nu ska jag lägga mig och hoppas att jag får sova, varit som sådant med det i de sista...

*P y ss


Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0