Tacosalad

Lördag, sovmorgon och slappt. Gillas! Åkte ut för att köpa billiga headphones på Junk, men de tog preecis slut innan jag kom -.- Fanfan, de var ju så snygga Hello Kitty lurar! Bruna, lite luxury style... Men då vart det inte så, utan det fick bli ett par svarta istället. Märkte att det blev befogat med ett par hörlurar till då mina vita efter 2 gånger har fått fläckar/blivit smutsiga på sladden etc...
Ändå har jag haft dem i tygpåse när jag inte använt dem! (Ja jag är petnoga med mina grejer!)
Så då kör vi dem endast vid "finare" tillfällen och de andra är mer vardagliga och så. Då är ju svart perfekt ;) Sedan har ju då H ett par som han kan låna om vi är ute och reser etc : )

Sitter och smaskar på en underbar tacosallad som jag nyssens gjorde till det hemkokt hallonsaft :) Satte på Freddie Mercury efter att ha pratat färdigt med <3 för att få igång inspon! Gött mos! Är så fett sugen på en bil till, kan nästan inte vänta :P Nu vet jag precis vad jag vill ha och vad som ska göras! Men den som väntar på något gott! Vi hoppas på en ny lägenhet också, så det håller jag tummarna för, rejält! Tankeöverföring att någon vill sälja en 3:a eller 4:a där vid den tidpunkten ;) Yepyup!

Nä nu rör jag på mig!



Luv my new Coloud lurar <3

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0