Powertools

Nu först är jag hemma, haha, typ varit hemifrån i 12h ;D
Heldag med projektarbete, hem och direkt ut för att vara chaufför till päronen. Först till byggcentrat sedan till affären och sedan vart jag bjuden på kinamat och sedan skulle jag och hämta ut ett paket inne i stan (min superFETA klocka ;D)

Är som ett barn, så när jag kom hem slet jag upp kartongen till klockan ;) Sedan satt jag nog säkert i 30 minuter innan jag fick ställt in allting på den, avancerad klocka ;P Den var riktigt cool på, den största jag varit med om! 
Nu har jag 6 märkesklockor i det dyrare skiktet, nu fattas bara klockornas Rolls Royce, en Rolex :) Det är en klocka jag ska ha någon gång, ett snyggt herrur, tycker det ska vara lite storlek på klockorna. Damur är lite mesiga och taniga, inget för mig ^^ Men det är lång tid innan jag kan köpa en klocka som kostar 2 månadslöner :P

Annars börjar jag känna mig riktigt krasslig, började med att jag hade rejält ont i halsen i tisdags morse, men trodde det bara var något övergående. Köpte Strepsils jordgubb och tog 2 om dagen så var det under kontroll. Men idag har jag känt mig frusen större delen av dagen, har börjat få ont i lungorna vid minsta lilla ansträngning och en såndär svidande känsla i halsen, som en slags "halsbränna". Det har jag haft innan någon gång och det betyder bara en sak, en sjuk Maria lagom till helgen :S

Så nu ska jag ta något varmt och lägga mig och glo på en film!


Xoxo


Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0