Peanut butter cups

Idag startade vi dagen med examensarbete, tyckte vi fick ganska mycket gjort ändå trots mycket prat och skratt oss klasskamrater mellan ;) Under förmiddagen kom jag dock på att jag skulle till min chef och skriva på papper idag angående förlängning av tjänstledighet... Ja, så då kom jag att missa den medicinska engelskan :S Så jäkla typiskt, roligaste lektionen på veckan liksom... Jaja -.-

Annars?
Jag fastnade med att designa mina egna skor, hade jag bott i USA så kunde jag köpt mig världens FETASTE skor, designade av mig, t.o.m. med mitt namn på. Men hallåå?! Vi bor i dötrista Sverige ;) Men jag tänkte visa min egna design iaf ^^


Stilrena men ändå snygga :) Jag valde till bl.a. lila sömmar ^^



Men dessa babes jag designade <3
Jag VILL ha dem NUU! ;D Man kunde välja till ribbons som skosnören <3




Gå in på Reeboks hemsida du med och designa dina egna skor och dröm dig bort lite, skitskoj ;D


Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0