Options

Vilken ska man köpa? Är kluven, har bara haft laptops i snart 10 år, så visst känns det lockande med en Macbook Pro, men samtidigt... Hur snygg är inte den stationära Macen?! Umm, H gillar mest den stationära, och om vi får chans att köpa drömlägenheten vi pratat om så är den ju absolut finast. Denna laptopen jag har hemma nu är KASS! Den kostade skjortan och har inte hållt måttet kvalitetsmässigt, alls... Så ingen mer hp HP för oss tack :S

Älskar min gamla Fujitsu Siemens som jag hade, men dessa onda virus tog den ur livet alldeles för tidigt </3 Den går ju dock att starta nu, men inga av mina saknade bilder och filer går att flytta. Jaja, that's life, får skylla mig själv som skarvade med 2-3 dagar på virusprogrammet...



Nå vad tycks?
Vilken är eran favvis? =)

Kommentarer
Postat av: veronica

sv: Jag hittade inte så jättemycket men en munkjacka till mina mjukisbyxor och ett baslinne fick följa med hem iallafall :)

Kram!

2012-01-18 @ 20:34:21
URL: http://missfancydream.blogg.se/

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0