Mr badguy

Har dragit på Freddy Mercury för fulla muggar!
Håller på att plockar och grejar här hemma. Kom på att jag hade en tvättid idag, så jag kastade i 2 maskiner och har väl en 4-6 kvar. Tryckkänslan i huvudet har släppt och jag passar på att greja medan humöret är bra ^^
Beställde lite på hälsokosten också. Måste pyttsa på mer av det nyttiga! Så då är det daglig dos av: krom, fiskoljekapslar och ekologiskt spirulinapulver. Ganbare!

Lade nyss på telen, pratat med mitt hjärta i 4 timmar <3 Han är underbar, min andra hälft! Vi kom iaf fram till att vi skulle köpa och laga något fint till mina föräldrar i helgen. Papi åker igen, tycker inte om det. Ensamheten är inte bra för honom :( Fast å andra sidan så gör passivitet och uttråkan att det går fortare... Synd att inte mami åker med han.

Nä, här vid datan blir ingenting gjort ;D
Nu går jag och bäddar i sängen, ska testa mina percalesängkläder för första gången :)


X o x o

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0