Mashed potatoes

Fredag & heelg!
Klarade btw provet i diagnosklassificering (!!!) :) Gott att ha det ur världen! Behöver heller inte stressa med examensböckerna då det blev omlån på dem. Men nu har jag läst och valt ut det viktiga, så det är gjort! Nu har jag bara PAM (Personaladministration) som jag måste jobba med i helgen. Väääldigt mycket att göra, typ allt... Det ordnar vi, men inte idag, idag ska jag göra ett eftersatt arbete: Städa, sortera och slänga crap'n'shit ;)
Det och Freddie Mercury <3

1-2-3-GO!




Kommentarer
Postat av: andrea

Gött jobbat med provet!!



sv: Haha åldersskillnad är grejen ;)

Jag har haft en bra början på året :D du?

2012-01-27 @ 18:03:54
URL: http://dreeea.blogg.se/

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0