Innuendo

Jag skuttar runt till ljudet av (som vanligt?) Freddie Mercury/Queen ;) Är snart färdiglyssnad på min underbara gigabox jag köpte, GUD så många vackra timmar den skänkt mig! Löv it BIG time!
Idag är det söndag, skola igen imon... Hade dock gärna velat att måndagen var fri med, men vi har iaf en ganska soft dag imon :) Examensarbete och data (webbdesign :D) Sedan ska jag och mami och titta på en bostadsrätt, mest spekulativt, för hennes del that is. Men den är ju i mitt drömområde dit jag hoppas att vi får köpa in oss framöver. En 3:a eller en 4:a ^^

Annars?

Har silverschampo i utväxten och sitter och läser PAM/bloggar. Ska ta i hela håret idag, annars har jag bara haft i utväxten de senaste gångerna. Tar nog en ansiktsmask sedan också, känner för det idag :) Sedan blir det en hårkur i över natten med, har inte haft det på flera veckor nu, slarvmaja ;-/ Plocka brynen och smörja in mig med en fet kräm och bara gå och slagga!
Mhm, a good promise!




Kommentarer
Postat av: Zandra

Ha en bra dag! :)

2012-02-01 @ 12:27:33
URL: http://zandrajonsson.blogg.se/

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0