I'm so grateful

Tror ni att jag är evigt tacksam för att ha så fina människor runt omkring mig?
JA!
Jag omringar mig med få och otroligt fina människor.
Tack min docka för julklappen, som var både vacker men samtidigt alldeles för mycket. Du kunde gjort något roligt för dig själv, vilket är dig verkligt förunt!

Jag tänkte så stort att jag skulle fått kicka igång Vertigo, men så ringde H och efter det ringde mina päron och frågade om jag ville komma upp på en kvällsmacka och ett parti kort ^^ Så jag får ta det imon kväll =) Som jag längtar, jag längtade redan dagarna efter jag såg den för första gången :D Har väl fått upp ögonen mer för James Stewart kan man säga, raaaawr! :D

Så idag har jag haft en såndär fin dag som gör att man ler när man somnar :)
Först möta upp och gå runt med fint folk på köpcentrat, där man hittar sitt ur sortiment urgågna favoritbalsam i 750 ml flaska, tycker att 329:- kanske är lite mycket, men sväljer det och upptäcker att det bara kostade 279 :) Går in och blir sugen på världens snyggaste glitterliner på Make Up Store (blir ett väldigt snart inköp!) och handlar 3 underbara BH'ar för 77:- (jaja, efter ett presentkort på 500 ;)) Hem och äta god mat hos föräldrarna och sedan köra mamma till sjukhuset för att sedan handla mat, tänka att detta blir nog saftigt dyrt, och sedan kostar den stora matkassen 180 spänn ;)

Ja, nu när jag lägger mig så tror jag det inte tar så lång tid att somna :P

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0