I'm back Sweden...

Ja sedan igår (23-tiden) så är jag hemma igen. Det är lite bittersweet sådär... Saknar givetvis familjen, Sniff och finaste vännerna. Men det var så trevligt på Irland, folket och vädret. Kommer hem till surt/kallt/regnigt väder och tråka/kalla/sura/avundsjuka/ogästvänliga människor... Men det har bara gett mig beslutsamheten att åka tillbaka inom en snar framtid =) Sitter faktiskt redan och kollar på hotell :P Har hittat ett bra hotell när vi var i Dublin som jag kollar in nu. Så nästa gång tror jag att jag/vi åker till Jurys Inn eller Best Western Plus Academy Plaza ^^ Har inte packat upp än, får ta det senare... Ska snart gå upp till mami/papi och laga middag till dem som tack för att de passat den lilla vildbasen Sniff. Gorgonzolakyckling med nudlar och potatis :)

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0