Documentaries...

Mamma visade mig dokumentären om Heath Ledger nyss...
Det var tungt för mig att se den, se det mörka som svalde denna vackra skådis, han orkade inte mer, kroppen orkade inte mer... Så JÄKLA bra skådespelarinsatser, fatta! Brothers Grimm, Brokeback Mountain, Batman the Dark Knight och alla de jag inte fått med mig som fått lysande kritik... Det är så typiskt att fina folk är de som lämnar oss först, som kanske ibland är så trasiga utan någon som ser eller kan hjälpa...
Phew -.- Där försvann min nattsömn i ett vingslag.

Du är älskad, saknad och beundrad <3


Look into those shy and sad eyes...


Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0